HTML Scrolling Text

Wednesday, September 22, 2010


21 Sept, Universiti Malaya :
Semua mahasiswa dan kakitangan UM dijemput hadir untuk sama-sama memeriahkan lagi Pesta Tanglung UM 2010 yang bertempat di Dataran Dewan Tunku Canselor (DTC UM).

Pesta itu yang dianjurkan Persatuan Bahasa Cina UM (PBCUM) telah bermula semalam (20 September) dan dijangka berakhir 27 September ini. Pesta Tanglung itu turut mendapat liputan rasmi daripada Saluran NTV7.

Pelbagai aktiviti dan acara menarik akan disajikan kepada semua pengunjung. Antaranya Konsert Mini, Pameran-pameran, akrobatik cina dan sebagainya.

Pada 27 September (Isnin) nanti, satu persembahan khas yang dinamakan Malam Persembahan akan dipertontonkan kepada semua pengunjung yang datang. Malam Persembahan itu akan bermula pukul 7 malam hingga pukul 10 malam.

Pesta yang mendapat ramai tajaan dan sokongan badan-badan luar itu adalah acara tahunan di sini dan setiap tahun akan dilangsungkan.

Ayuh warga kampus UM bersama-sama hadir terutama ahli-ahli PERMAS dan semua mahasiswa/wi Selangor dan KL bagi memeriahkan lagi Pesta Tanglung UM 2010 kali ini!!!!

::Seiring Bersama Permas::

No comments:

Post a Comment